Citaat:
Origineel gepost door qds
Nee microsoftman...het komt niet meer goed tussen mij en haar, na maandenlang accepteert ze mijn excuses nog steeds niet en blijft ze me wegduwen...ze heeft nu niet lang geleden ook een vriend van mij verwijderd van hyves...en geblokkeerd...puur omdat hij de enige was die nog contact met haar kon hebben en waardoor ik dingen te weten zou kunnen komen...
Wat ze nu doet is gewoon grof, en ik moet tot mijn spijt zeggen dat het een gestoord mens is geworden....want je verbreekt niet 2 vriendschappen op deze manier, dat slaat gewoon nergens op.....zonder ook maar iets te bespreken gewoon....
Zij stuurde nog voorzichtig een bericht naar die vriend, waarin ze zette hoe ik met 'emails' haar overdwelmde waardoor het bij haar overkwam dat ik niet over haar heen zou komen, en daarmee begon deze ellende. Ik zag dit zelf niet in, tot die vriend dat bericht me liet lezen...dus ik stuurde mijn excuses en ik werd alleen maar nogmaals geblokkeerd, afgewezen, en die vriend van mij werd ook nog eens de dupe...
Maar ik haat het, ik haat het hoe lief ze eerst was, hoe aardig ze tegen mij was, zelfs toen ik haar mijn gevoelens vertelde...deed ze voorzichtig...met mij...
We hebben een mooi schooljaar gehad, zij hield me altijd op de been, ze was er voor me...ik zou haar dankbaar moeten zijn..
daarom doet het ook zo'n pijn...
|
Als zei nou;
1. Nee zegt.
En jij,
2. Vier of vijftallen e-mails verstuurd,
Waarop zij nee zegt en dat je daarmee op moet houden en jij ook nog eens,
3. Aan de bel trekt en weggestuurd wordt.
en daarna,
4. Wéér mailt en een nieuwe hyves account speciaal voor haar aanmaakt,
En tot slot,
5. Een vriend erbij betrekt.
Dan hé, hebben mensen wel het idee dat je het echt niet kan laten en dat is daadwerkelijk zo. Als ze echt een goede vriendin is komt ze uiteindelijk wel naar jou toe.