Enkele bericht bekijken
Oud 7 December 2008, 17:24   #31
qds
Lid

qds's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar qds
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door mofo Bekijk Bericht
Als zei nou;

1. Nee zegt.

En jij,

2. Vier of vijftallen e-mails verstuurd,

Waarop zij nee zegt en dat je daarmee op moet houden en jij ook nog eens,

3. Aan de bel trekt en weggestuurd wordt.

en daarna,

4. Wéér mailt en een nieuwe hyves account speciaal voor haar aanmaakt,

En tot slot,

5. Een vriend erbij betrekt.

Dan hé, hebben mensen wel het idee dat je het echt niet kan laten en dat is daadwerkelijk zo. Als ze echt een goede vriendin is komt ze uiteindelijk wel naar jou toe.
Mooie theorie, helaas echter was het niet zo....
ten eerste hebben we voorzichtig aangegeven n keer wat te laten weten enzo, en dat ik kon aangeven als het weer ging enzo, dat ik over mijn verliefdheid heen zou komen...ja haha dat ging ook gebeuren, en ik was er te enthousiast over dat ik meteen emails erover ging zetten, waar ik naast dat ik zei dat ik er overheen kwam ik toch weer mn hart uitstortte, ja dan begrijp ik wel dat dit verkeerd overkomt...

ten tweede... ze heeft me niet gezegd ermee op te houden, na de 5e email was t gewoon , blokkade,verwijdering,niks meer...geen woord...daarom ging ik dus ook langs.

ten derde...dat ik dus langs ging was omdat ik geen verklaring kreeg - ik zag mijn fouten niet in...

ten vierde... ik maakte een account aan ja, om mijn excuses aan te bieden, maar dat is dus nu maandenlang NA dat dit gebeurde dat ik dat heb gedaan. dus er zat toch tijd en afstand tussen, helaas voor haar was dat blijkbaar niet genoeg...

tot slot, die vriend was n vriend van haar...we zaten samen in de klas...en hij vond t ook raar dat zij mij zo op die manier afsloot...en zonder verdere reden werd ie zelf de dupe...

Ik ontken niet dat ik schuld heb aan deze situatie...maar...wat zij doet is best grof vind ik nu....ga maar na, ze heeft sinds de dag ik ''het'' haar heb verteld, heeft ze geen één woord meer tegen mij gezegd....terwijl ze wel prachtig reageerde eerst...en dan vind ik dat het te vergeven moet zijn dat ik de fout in ging met enthousiastme erdoor....maar ze wilt denk ik gewoon niks meer met me te maken hebben...en dat heeft mij gebroken...

Laatst aangepast door qds : 7 December 2008 om 17:27
qds is offline   Met citaat antwoorden