Enkele bericht bekijken
Oud 7 December 2008, 17:52   #32
Mr. Macphisto
Lid

Mr. Macphisto's Avatar

Standaard

Citaat:
Mooie theorie, helaas echter was het niet zo....
ten eerste hebben we voorzichtig aangegeven n keer wat te laten weten enzo, en dat ik kon aangeven als het weer ging enzo, dat ik over mijn verliefdheid heen zou komen...ja haha dat ging ook gebeuren, en ik was er te enthousiast over dat ik meteen emails erover ging zetten, waar ik naast dat ik zei dat ik er overheen kwam ik toch weer mn hart uitstortte, ja dan begrijp ik wel dat dit verkeerd overkomt...
Mooi, dan weet je dit nu toch, meer kan je niet doen

Citaat:
ten tweede... ze heeft me niet gezegd ermee op te houden, na de 5e email was t gewoon , blokkade,verwijdering,niks meer...geen woord...daarom ging ik dus ook langs.
Als ze het een paar keer heeft gezegd dan is dat toch overduidelijk dat je er niet nog een gooi naar moet doen.
Ze doet dat met een reden, hoe lullig dat ook klinkt.

Citaat:
ten derde...dat ik dus langs ging was omdat ik geen verklaring kreeg - ik zag mijn fouten niet in...
Want ze had onderhand wel genoeg gehoord. Tijd kan zulk soort dingen niet oplossen, wat niet gaat dat gaat niet. Ik kan jou situatie natuurlijk niet helemaal perfect omschrijven want ik zit er zelf niet in.

Citaat:
ten vierde... ik maakte een account aan ja, om mijn excuses aan te bieden, maar dat is dus nu maandenlang NA dat dit gebeurde dat ik dat heb gedaan. dus er zat toch tijd en afstand tussen, helaas voor haar was dat blijkbaar niet genoeg...
Nee, anders gaf ze dat wel aan.

Citaat:
tot slot, die vriend was n vriend van haar...we zaten samen in de klas...en hij vond t ook raar dat zij mij zo op die manier afsloot...en zonder verdere reden werd ie zelf de dupe...
Dan is het zijn eigen domme schuld, kan jij weinig aan doen,

Citaat:
Ik ontken niet dat ik schuld heb aan deze situatie...maar...wat zij doet is best grof vind ik nu....ga maar na, ze heeft sinds de dag ik ''het'' haar heb verteld, heeft ze geen één woord meer tegen mij gezegd....terwijl ze wel prachtig reageerde eerst...en dan vind ik dat het te vergeven moet zijn dat ik de fout in ging met enthousiastme erdoor....maar ze wilt denk ik gewoon niks meer met me te maken hebben...en dat heeft mij gebroken...

Ligt er natuurlijk aan wat jij onder 'grof' en 'enthousiasme' verstaat. De manier waarop je bleef polsen was misschien voor haar wel grof, en vond ze je enthousiasme wel het tegenovergestelde. In ieder geval, meer kan jij niet doen. Geef het een plek, en mocht het anders lopen dan merk je dat gauw genoeg van haar. Maar zoek geen contact meer.