Ik snap je aangezien ik dit ook gehad heb, alleen was ik het meisje...
Het ging bij mij zo:
Hij was mijn beste vriend, en op een gegeven moment werd hij verliefd. Had hij in een mail gezet. Ik mail terug dat ik hem neit leuk vind maar wel gewoon als beste vriend wilde houden. Nou dat ging dus goed als vrienden.
Een jaar later vond ik een jongen die hij ook kende leuk en we kregen wat. Hij mailt dat hij het neit vindt kunnen dat ik met hem heb terwijl ik een jaar geleden niks met hem wilde enzo.
Dus ik terug mailen dat ik hem toen niet leuk vond en degene met wie ik op dat moment had wel. Toen reageerde die niet. Toen liet ik hem een beetje links liggen maar niet totaal negeren ofzo.
Kreeg ik later weer een mailtje waarin die weer zijn hele hart uitstortte en dat hij het niet goed vond en het was ook eigenlijk een beetje opdringerig. Toen heb ik hem meer links laten liggen aangezien het echt wel dingen met me deed. Het was mn beste vriend maar ook telkens als ik het hem probeerde uit te leggen reageerde hij raar. Heb hem ook meerdere malen gezegd dat ik hem niet leuk vond maar hij ging maar door.
Toen heb ik dus contact verbroken en dat bleef ook wel een tijd zo. Een jaar nadat ik contact verbroken had, zijn we weer langzaamaan vrienden geworden en nu zijn we weer gewoon goede vrienden
Soort van advies: gewoon zoals je al gedaan hebt van je af zetten, en na een lange tijd kun je denk ik wel weer langzaamaan contact zoeken. Wij hebben het nu weer heel gezellig samen en we zijn weer gewoon als voorheen. Ik vond het zelf heel vervelend dat onze vriendschap voorbij was (uiteindelijk dus tijdelijk) maar het leek me toch het beste. iig totdat zijn gevoelens zeker weten over waren. Hoop dat je der wat aan hebt?