Onderwerp: pijn eikel
Enkele bericht bekijken
Oud 8 January 2009, 16:43   #9
ikke_s_
Lid

Arrow

Citaat:
Origineel gepost door dark18 Bekijk Bericht
Bij mij zit de voorhuid normaal en ook tijdens rukken bijna over de hele eikel heen. maar als me vriendin en ik proberen te vrijen dan ben ik wat extra opgewonden of zo en haalt de voorhuid het niet meer. De eikel is dan helemaal vrij en de voorhuid kan niet terug. Dit gaat dan echt pijn aan me eikel doen, zelfs als ie alleen hard wordt vastgepakt, laat staan bij seks. Die pijn is natuurlijk niet opwindend en dus haak ik af.
Wat kan ik hier aan godsnaam doen? Moet ik me misschien laten besnijden zodat me eikel aan 'de buitenwereld' kan wennen?
De eikel heel langzaam te wennen aan bloot, waardoor er als het ware een iets steviger huidje op komt. Je moet daar royaal de tijd voor nemen, bv 3 maanden. Begin met een week lang twee keer per dag de eikel te ontbloten en te spoelen onder lauwwarm water. Dit kun je inderdaad ook met thee doen, dan gaat het nog wat sneller. Daarna deppend drogen met een zachte handdoek of tissue. (nooit nat weer onder de voorhuid stoppen!!). Daarna probeer je een week lang het water (of de thee) wat kouder te maken en weer deppend drogen. Dan 1 week koud water en zacht wrijvend drogen. Dan een week 1x/dag een kwartiertje bloot in je onderbroek dragen en ondertussen doorgaan met 2x spoelen en drogen. Dan een week 2x een kwartiertje en dan 1x een half uur en vervolgens twee keer een half uur tot je het een uur vol kan houden. En ondertussen blijven doorgaan met spoelen en drogen. Je hebt er geduld voor nodig en zult af en toe op je tanden moeten bijten, maar als je volhoudt komt het altijd goed. Het is echt een kwestie van trainen en volhouden.
ikke_s_ is offline   Met citaat antwoorden