Enkele bericht bekijken
Oud 22 January 2009, 19:04   #21
dootje16
Lid

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door rodien Bekijk Bericht
Hallo

Ik ben al een tijdje verliefd op een meisje.. maar als we afspreken is me zusje en vrienden ofzo erbij maar we stoeien zeg maar welles ofzo zeg maar elkaar een beetje plagen voor de lol, maar nu is dat langzamerhand weer minder en volgens mij vind ze mij niet echt leuk ik kan niet stoppen aan haar denken..

Ik voel me overal klote en ben depressief ik denk heel de dag aan haar en voel me alsof ik mezelf niet meer ben ik probeer van alles om haar tegen te komen op de dag hopen dat ze me ziet want als ik weet dat ze dichtbij me is voel ik me beter maar ik weet niet wat ik moet doen we praten ook welles op msn maar ze lijkt niet echt geinteresseerd meer te zijn in mij, eerst praatte ze best wel veel met mij.. langzamer hand is dat ook weer weg wat doe ik fout
ej , ik berijp je verhaal !
En weet ook heel moeilijk is want ik hebt ook mee gemaakt .
Want ik was ook twee jaar of zo ook heel verliefd op een jong .
maar dat was ook kansloos .
ik kom hem niet uit me hoofd zetten .
dat heb ik met hele veel moeite voor gedaan omdat voor elkaar te krijgen (nouw nog niet eggt want ik ben nog niet vergeten ! ( zelf nu een vriend heb )
Ook heb hij gedaan of hij me leuk vond maar was niet zo .
en ze ging allemaal ding uithalen ( nouww ze vrienden niet echt hij) .. zoals exprese naar me toe en zo )
maar ik heb veel moeit gehad !

maar als zij dan kan niet anders hea ..
en je mag alltijd haar denken dat is normaal als je verliefd ben.
dootje16 is offline   Met citaat antwoorden