Onderwerp: asperger Pt 2
Enkele bericht bekijken
Oud 27 February 2009, 15:24   #4
blabla1993
Super Lid

blabla1993's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door robjee Bekijk Bericht
Ik was heel teleurgesteld toen ik al die negatieve dingen las over dat we laggen om mensen die pijn hebben en dat we niet Kunnen functioneren in de maatschappij
Oh, het staat ergens, de dokter zegt het, dus het zal wel zo zijn. Wacht eerst maar eens af of je daar zelf ook last van hebt. Ga niet van te voren zeggen dat je daar last van hebt "want dat staat hier blabla" en vervolgens elk klein dingetje op die manier verklaren.
Citaat:
Het is me ook opgevallen dan ik inderdaad wel eens moeite heb met reageren op iemands emoties, bijvoorbeeld weet ik niet wat ik moet zeggen als iemand iets verdrietigs verteld. Als iemand valt ofzo ben ik meestal een van de enige die beseft hoe gevaarlijk of pijnlijk dit kan zijn en andere mensen laggen er om.
Vette shit man, dat heb ik ook. Heb ik nu ook asperger?
Citaat:
Ik vind het ook heel jammer dat sommige mensen denken dat mensen die zich wat anders gedragen dan zichzelf gelijk "gek" zijn of wat dan ook.
Wij hebben ook gevoelens.
Denk je dat dat alleen voor mensen met asperger geldt?
Citaat:
Heeft iemand hier commentaar op of tips of wat dan ook?
Ja, trek het je niet zo aan. Je bent nog steeds dezelfde persoon, of ze nou een sticker met asperger op je voorhoofd doen of niet. Als de dokters (of spiegelogen, geen idee wie dat doet) vinden dat je asperger hebt, zal dat wel zo zijn. Nou en? Wat maakt dat verder dan uit? Je wordt er echt niet anders door. Je hebt alleen een lame excuus als iemand vraagt waarom je zo dom doet. (zie ook: ADHD) Hecht er niet teveel waarde aan joh.

Laatst aangepast door blabla1993 : 27 February 2009 om 20:37
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden