Vorig jaar heb ik dit meisje leren kennen, echt supertoffe meid en al snel werden we de beste vrienden. Gedurende dat jaar heb ik signalen doorgekregen dat ze me leuk vond. (vb op een feestje dat ze mijn armen om haar heen trekt of me zomaar opeens intiem begint te knuffelen.)
Ik vond haar ook wel leuk maar durfde dit niet zo goed te zeggen.
Overlaatst waren we samen weer eens iets in de stad gaan doen. Vlak voor ik haar thuis afzette kustte ze me oppeens waarna ze naar binnen vluchtte (zo leek het toch). Hier had ik moeten zeggen dat ik van haar hield! maar ze ontglipte me te snel
Hierna stuurde ze een sms dat ze niet echt wist wat haar bezielde en dat ze wat "overhaast" had gedaan.
2 dagen later was ik met haar een gesprek hierover begonnen waarna ik zei:"Genoeg gezever, ik hou van je" waarna een pijnlijke stilte van haar volgde.
Ze zei dat ze niet zo goed wist wat haar bezielde toen ze me kustte en dat ze geen nieuwe relatie wil beginnen omdat deze voor haar steeds slecht afgelopen zijn. (1x bedrogen en 1x door teveel ruzie)
Ze zei dat ze gedurende dit jaar echt dacht dat ze van me hield en ze vroeg waarom ik haar nooit eerder verteld had dat ik van haar hield.
Nu voel ik me alsof ik al zoveel kansen verkeken heb. Als ik haar aan haar huis toen had verteld dat ik van haar hield of haar gewoon eens had gekust tijdens zon knuffel waren we waarschijnlijk samen geweest.
Nu lijkt het alsof het nooit iets zal worden :s Ik hou nog steeds zoveel van haar maar nu voelen we duidelijk een spanning die tussen ons beide hangt. Onze gesprekken zijn niet meer zo soepel als voordien en nu lijkt het alsof ik wanhopig ben wanneer ik nog met haar omga.
Wat zou ik nu het beste doen, het even laten rusten en haar wat tijd geven en dan weer beginnen daten of ...? Het voelt me echt zo aan alsof ze de vrouw van mijn leven is maar ik blijf het steeds verknallen!
Me erbij neerleggen en naar een andere meisje opzoek gaan is voor mij echt geen optie. Ik wil haar echt. Help me alstublieft!