Onderwerp: even voorstellen
Enkele bericht bekijken
Oud 10 March 2009, 18:28   #16
Mr. Macphisto
Lid

Mr. Macphisto's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door voor vriendin Bekijk Bericht
ik ben kunstenares en voel veel...en daarom komen ook veel mensen bij mij.
Nu is er een vriendin van mij en die heeft een dochter die zichzelf snijdt.

Ik wist niet precies welke redenen er kunnen zijn om jezelf wat aan te doen. Zo ben ik op dit forum terecht gekomen.

Oja, ik heb zelf de nodige dingen meegemaakt en in het verleden heb ik vaker een zelfmoordpoging ondernomen, maar nooit alleen maar in mezelf gesneden, maar wel mijn polsen proberen door te snijden met als doel er een eind aan te maken. Het is toen niet gelukt. De littekens zijn er nog wel. Maar gelukkig is het me toen niet gelukt.

Ik voel veel pijn en verdriet op dit forum. Maar ook vooral veel onbegrip en eenzaamheid. Het gevoel er niet toe doen. Ook het gevoel minderwaardig te zijn, schaamte...
Wat mij betreft, en dat is in voorgaande topics al naar voren gekomen, is dat snijden in jezelf gewoon een zielige handeling is voor een persoon die snakt naar aandacht. Dat soort infantiel volk kunnen beter meteen ergens onder een bus of een trein springen, dat scheelt de maatschappij een hoop geld en ellende. ( dan reken ik de kosten om de asfaltpannekoek weg te halen nog niet eens mee.)

De pijn & verdriet op dit forum is misschien in jouw 'kunstenaarsoog' allemaal heel gemeen en hard, maar er bestaan mensen die hier posten omdat ze het gewoon leuk vinden. Een kunstenaar zijn is in mijn ogen gewoon beroepswerkloosheid, dus ga maar weer gauw wat schilderen voordat je weer iets doms en onnozels post.

En nu ga ik mezelf verhangen.