Onderwerp: even voorstellen
Enkele bericht bekijken
Oud 10 March 2009, 18:56   #20
Mr. Macphisto
Lid

Mr. Macphisto's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door De-Emo Bekijk Bericht
Ik vind dat nogal een vreemde gedachtegang. Een kunstenaar voelt toch niet per se veel? Sorry, ik lees het verkeerd, dat zeg je niet.

Dat moet een zware situatie zijn voor je vriendin.

Ik weet niet of je die redenen wel wil kennen. Er zijn over het algemeen redelijk vaak mensen die snijden, omdat ze aandacht willen. Maar er zijn genoeg mensen die verborgen snijden, er niet zonder kunnen en helemaal niet willen dat iemand in hun omgeving erachter komt.

Je hebt wel een punt. Ik lees heel veel vijandige reacties op AM. Mensen beseffen vaak niet dat het wel degelijk een groot probleem is voor bepaalde mensen.

Ik weet niet hoe jouw oproep verschil zou moeten maken, maar veel succes met je missie, desondanks.

Daar heb je gelijk in.

Met alle respect, maar jij gaat hier vergelijkingen trekken met andere gevallen die buiten de AM staan. Ik probeer je niet te beledigen, maar jij hebt niet het recht om mensen terecht te wijzen op hun problemen. Als jij, zoals je zelf zegt, voelt, dan zou je dat ook moeten weten. Je helpt mensen daar niet mee. En vergelijkingen trekken met mensen uit een ander topic is eigenlijk niet netjes.

Ik denk er anders over. Er zijn absoluut mensen die het puur en alleen vor de aandacht doen, maar er zijn ook echt wel mensen die het doen omdat ze niet met hun pijn, geestelijke, kunnen omgaan.

Niet iedereen die AM't of het heeft gedaan, doet hof deed het voor de aandacht.

Waarvoor dan?
Omdat het hier zo ellendig is?
Blijft kansloos.