Onderwerp: Voel me beter
Enkele bericht bekijken
Oud 22 March 2009, 21:58   #44
De-Emo
Lid

Standaard

Citaat:
1 pluspunt op dit moment, ik heb vandaag nog geen snijneiging gehad..
komt door deegbal.. waarom zou hij nou geband moeten worden?
Hij zal wel iets gedaan hebben wat niet door de beugel kan. Maar dat is niet van belang. Wat voor punt probeer je te maken? Dat je aandacht nodig hebt? Liefde? Iemand die naar je luistert en met je praat? Daar lijkt het wel een beetje op. Misschien eens aan een psycholoog denken? En met je ouders gaan praten?

Citaat:
Ja, Natuurlijk..
Maar de reden begrijpt tog niemand..
Ik word Gepest, ik heb 0,00 vrienden, Ik heb een Negatief zelfbeeld (of hoe me ouders dat ook noemen)..
het Klinkt gek, maar togg..
Als je de reden niet geeft, geef je ons ook niet de kans het te begrijpen. Je gaat van te voren er al van uit dat mensen je niet begrijpen, dat is een instelling die je niet verder helpen gaat, sorry, maar dat is nou eenmaal de harde waarheid. Gepest worden, geen vrienden hebben en (daardoor) een negatief zelfbeeld zijn factoren, maar er zijn veel mensen die onder dezelfde omstandigheden leven die zichzelf niet gaan verwonden. Er is dus een reden waarom je jezelf verwondt. Probeer die eens te achterhalen.

Hoe dan ook, wat de reden ook is, je moet hierover praten. Met wie dan ook. Als je echt niet naar je ouders wil stappen en niemand hebt die je kan vertrouwen, zoek dan eens contact met de kindertelefoon of de vertrouwenspersoon op je school. Die zullen jouw ouders er buiten houden. Maar praten, dat zal moeten. Nu is het nog een scheermesje, maar wat is het straks?
Graced by the love of God, their sacred lives scattered across
De-Emo is offline