Oke als mensen hier fotos gaan plaatsen, hoe kunnen jullie zeker weten dat diegene het echt is?! Je kan zo een foto uit internet pakken.
Citaat:
Origineel gepost door minagirl33
Jaa,, Ik moet ook beter me best doen. en nee,, lelijk ben ik niet want er zijn veel jongens om me heen die me willen..
Maar daarom.. ik ben niet verliefd op verliefd zijn,.
ik mis mijn ex:S
|
Je zei eerst dat je jezelf lelijk vond, zeer waarschijnlijk een moment van onzekerheid, heeft iedereen wel eens. Hoe je het zelf zegt er zijn genoeg jongens achter je aan, dus lelijk ben je niet. En bedenk dat je niks voor niks een vriendje hebt gehad, dus betekend dat je niet lelijk bent

Verder heb geduld, jij en je vriendje hadden misschien wel een goede reden om het uit te maken, dus wacht rustig af tot je een lieve jongen tegenkomt die goed bij je past en je accepteerd zoals je bent.
Over school sluit ik mij bij Maraska aan. Blijf je best doen, probeer andere vakken interessant te vinden...laat de rest van de wereld zien dat je niet alleen kan zingen en acteren, maar dat je veel meer kan!!!
En ik vind het erg knap van je dat je op zo'n (jonge ?) leeftijd al een doel hebt, niet iedereen heeft dat

En wat er ook gebeurd altijd in jezelf blijven vertrouwen/geloven en zelfverzekerd blijven