Onderwerp: Verliefd?
Enkele bericht bekijken
Oud 30 March 2009, 17:08   #20
xJuul
Lid

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door emyh Bekijk Bericht
Dat hij niet op je laatste sms reageerde kan heel veel dingen betekenen en hij is de enige die je daar antwoord op kan geven. Ik zou hem daarna wel hebben gevraagd waarom hij niks meer stuurde...dus als jullie even alleen gezellig als vrienden op een grappige/vriendschappelijke manier zeggen: "was je so in shock dat je vingers weigerden iets terug te sturen toen je mijn laatste smsje had gekregen, haha" <-- Dit kan je nog altijd zeggen als het een beetje ter spraken komt
En dat wel dan face to face, kan je meteen aan hem zien hoe hij reageerd. Want als je dat via msn of sms doet, heeft hij nog tijd om een passend antwoord te bedenken.

Oke als je bij hem gaat logeren, ga niet meteen met hem sexen!! Tenzij je hetzelf heel graag wilt, natuurlijk. Maar bedenk wel eerst dat als je met hem meteen de bed induikt dat die vriendschap naar de klote gaat!! Ik bedoel als hij jou niet op dezelfde manier leuk vindt als jij hem en hij (na de sex) je dat duidelijk maakt, ga je je slecht voelen en ga je je zeer waarschijnlijk raar tegenover hem gedragen. En hij ook als hij weet dat jij hem leuk vindt. Dus ik raad je het af.
Je kan die avond op vele andere manieren leuk houden. Ga een film-marathon houden. Van alleen leuke grappige films, waar jullie allebei om kunnen lachen of juist alleen enge films, kan je lekker tegen hem aan kruipen
Maar zoals ik al zei, je moet zelf weten wat je die avond doet, wel eerst goed over nadenken!! Hou ons op de hoogte

Echt bedankt!
ik ben niet gelijk naar bed gegaan hoor. ;p
sterker nog we lagen 4 meter uit elkaar.
we hebben wel sirieuse gesprekken gevoerd, over mij vriendinnen en zijn vrienden.
maar de volgende dag heeft ie tegen me vriendin gezegd dat hy me niet wilt. en toen vroeg ze waarom niet & de reden was ; Omdat ik een heel ander type dan hem was.
Maar ik snap echt niet waarom ?
want het is helemaal niet zo erg.
maar die dag heeft ie wel heel lang tegen me aan gelegen.
& dat soort dingen, hij vond het heel zielig voor me dat hij me niet leuk vind.
en hij wil wel graag beste vrienden blijven.
maar ik kan hem niet vergeten, en dat is ook logisch als je hem bijna 2 jaar leuk vind. en het blijft ook wel zo, want ik vind iemand heel lang leuk.
de meeste zeggen inderdaad dat ze iemand niet los kunnen laten maar als ik dat zeg is het echt zo. ik vind hem zowieso nog wel een jaar leuk denk ik.

Maar ik snap echt niet waarom die dan de hele tijd aan me zit.
En de rest ; Ga niet zegge hij is geil ofso. want dat was die totaal niet en het is ook geen player, ik ken hem heel goed!
xx
xJuul is offline