Onderwerp: moet ik boos zijn?
Enkele bericht bekijken
Oud 5 April 2009, 23:45   #14
emyh
Lid

Standaard

Helaas bestaat ervoor dit soort dingen geen regels, maar wel de moraal van mensen!! Je ziet die vriendin van je wel als een hele goed vrienden, maar iemand die dit bij je flikt is gewoon je vriendin niet!!!
Daarom heb je ook alle recht van de wereld om boos op haar te zijn. Ik zou wel met haar erover hebben, je hoeft niet boos te doen tegen over haar (als je haar als vriendin wilt behouden) maar laat wel merken dat je dit niet vindt kunnen!!!

Verder bedenk wel of je met zo iemand bevriend wilt blijven!! Dit heeft ze nu jou aangedaan, misschien dat ze later nog ergere dingen doet, omdat ze denkt dat ze dat gewoon kan flikken bij jou. Wil je eigenlijk met zo'n persoon vrienden zijn? Vriendschap is net een relatie je moet het opbouwen en moet van beiden kanten komen en voornamelijk je moet elkaar als vrienden en persoon respecteren, iets wat zij dus niet doet.
Misschien vind je dat je niemand anders hebt, maar je kan je hele leven lang vrieden maken. Ga inderdaad een leuke hobby doen, leer mensen kennen. Je lijkt mij een goed meisje als nog kan zeggen dat je hoopt dat ze gelukkig worden en daarom juist is zij je vriendschap niet waard!!!
emyh is offline   Met citaat antwoorden