Onderwerp: En ik zoek
Enkele bericht bekijken
Oud 14 June 2009, 19:26   #36
Mr. Macphisto
Lid

Mr. Macphisto's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door kiddowbasher Bekijk Bericht
er zit een verschil in iemand positief advies geven en iemand die al ligt een trap na geven. dat weet ik zelfs. heb ik ook nooit gedaan.
En wat betreft dat "iedereen weet het" oja? iemand de bewijzen gezien?
Iemand zwart op wit een uitspraak van welke fb dan ook dat dat de reden is dat ik gebanned ben?

ik heb em namelijk wel.
Ik heb belooft dat ik zou kappen met herregistreren als mijn ban reden bekent was. die is bekend bij mij nu en daarom heb ik mij de afgelopen maanden niet opnieuw geregistreerd.

als ik dan zie hoe het mogelijk is dat iemand hier zo met een ander om kan gaan dan heb ik zoiets van; goh en dan ban je mij wel wegens flaming

dus ik weet niet wat jij hier tegen over mij wenst te bewijzen knul, maar ik zou zeggen verzin iets anders, repeteer het morgen op het schoolplein met je vriendjes en probeer het later nog eens

Ik zal me een klein momentje tot jouw niveau verlagen.
Je komt eerst een paar jaar spammen hier met je kansloze fuhrer en kindom-taal. Dan weet je de reden van je ban en kom je je ( lees kansloos) aanmelden omdat er een meisje gepest wordt. Serieus man, wat wil je dan, dat ik ga denken dat het slecht is wat ik doe? Alsof jij niet weet hoe het hier zit. Je zou beter moeten weten man. Je hebt een klein hartje, die conclusie is zo getrokken. Door mij dood en kanker toe te wensen lok wordt het hier geen leukere plek. En wat is dat gelul over bewijzen trouwens? Jij komt hier om wat te zeggen. Ik heb jou niet opgezocht.