Enkele bericht bekijken
Oud 1 July 2009, 15:54   #5
corneRedFoxX
Banned

Stuur een bericht via MSN naar corneRedFoxX
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Zeespons Bekijk Bericht
Ik weet niet of je het door hebt. Maar je gedraagt je nu al een stuk beter op dit forum.
Dat is al een hele vooruitgang in "deze samenleving". Snap je?

En hoe je dat schild maakt? Ik heb geen idee. Dat groeit vanzelf aan. Op een "pest" cursus leren ze je dat ook eh. Je er niks van aan te laten trekken wat andere zeggen.
Sorry voor de late reactie, ik ben ergens anders nu tot eind Augustus en kan eindelijk antwoorden. (:

Ik kan het niet aanleren want het maakt deel uit van wie ik ben (?) en heeft ook te doen met moeilijk kunnen socializen. Het gaat niet om pesten, 't gaat over mezelf hierbuiten kunne blijven zonder helemaal overweldigd van angst te worden door mensen (van dichtbij). Denk niet dat ik me ooit nooit van commentaar ga kunnen aantrekken, denk ook niet dat het iets genetisch aangeboren is. Ik kan heel los doen, bij sommige mensen denk ik, stel dat er iemand de kamer binnenstapt (die ik niet goed ken) valt alles stil en ga ik niet eens oogcontact maken met die persoon of er meer dan drie woorden tegen zeggen. Hwss de kamer verlaten. En vroeger zo ergens rond m'n 14de toen ik hevig depressief werd dacht ik dat ik de realiteit niet aankon en wou er alles aan doen om van die wereld te verdwijnen met de gedachte dat mensen er niet waren en alleen ik. Ook te doen met het niet houden van de realiteit, fysieke pijn gekregen door mensen en zo continue angstig voelen overal behalve alleen. Dan komt m'n leefwereld tot rust. Of ergens in de natuur tegen een boom iets lezen, vanaf ik dan een stem hoor begint de onrust geleidelijk aan op te bouwen in mood.

Mensen benaderen lukt maar heel moeilijk om oogcontact te maken, soms denk ik dat mensen denken dat ik gestoord ben en dan zie ik hun reacties tegenover me en vinden ze me leuk... Of mensen die me complimenten over uiterlijk nzo zeggen als ze voorbij passeren als ik op straat wandel, denk ik zo van; "weten mensen dan niet dat ik ze ni eens in de ogen zou durve kijken van dichtbij??"

Heb geen moment rust behalve alleen en wil wennen aan mensen en traumatische dingen vergeten, verder overwinnen, dus zeg me anders wat ik moet doen want heel deze zomer ga ik niet buiten kunnen denk ik...

Laatst aangepast door corneRedFoxX : 1 July 2009 om 15:56
corneRedFoxX is offline