Citaat:
Origineel gepost door Deegbal
Dude.
Je moet niet denken dat mensen je opeten. Ze zijn ook zoals jij hoor, maar dan wat minder verlegen.
|
Mensen hebben me alleen pijn gedaan, en met pijn heb 'k het over de meest intense pijn die je je kan voorstellen. We hebben het hier over mentale kettingzagen, mentaal verminkt worden door mensen. Alles afgenomen worden door die mensen hun sadisme, daarna afgesloten worden... met de herinneringen. 24 op 7 gemarteld worden zonder de aanwezigheid van mensen, naast angst voel ik ook misantropie ervoor.. bedoel, de *********** hebben me dan ook mentale lidtekens gegeven zonder dat ze er iets voor teruggekregen hebben. Depressiviteit is fantastisch, verstoten en of uitgesloten worden, van weggelopen worden alsof het een fucking ziekte is. M'n hart die uit m'n lijf gerukt wordt en in een aquarium piranha's geworpen wordt, gerejecteerd worden door de realiteit... De innerlijke woede die nieuwe dimensies bereikt en uiting zoekt buiten me, de uitsluiting met als gevolg de afsluiting van de buitenwereld.
Praat tegen me, nu is er niemand meer en ik zit on the edge.
Of ga ook vluchten, 'k zou niks minder verwachten. Ik ben chaos en heb introspectie nodig. Kan niet meer slapen nu.