Enkele bericht bekijken
Oud 15 July 2009, 13:15   #25
HomoTriSapien
Lid

Standaard

Thanks Henkus!
Waarom? LoL, omdat ik weet dat volwassenen niet te vertrouwen zijn. (grapje)
(die komen controleren !)

En, blabla, je stelt de juiste vraag, maar je staat telkens klaar met een aanval?
(ik hoop dat ik duidelijk ben, want ik kreeg net op een ander forum tehoren dat ik teveel uitging van inzicht van anderen, mijn fout)

Hoe deze theorie gevonden:
Door linken te leggen:
- "zwarte gaten worden vergeleken met een allesvernietigend niets" en "Einsteins theorie start van niets" (alleen komen ze niet samen in hun theories tot een continuum)
- "de aarde is plat" = "de zon draait rond de aarde" = "ons alleenstaand big bangetje" ( te kortzichtig, vind ik, moet ruimer zijn)
- Ook vond ik 0°Kelvin interessant, want dit zou de enorme ruimtes in the atomen tot 0 herleiden. (en dat terwijl de zwaartekracht blijft = massa)

Hiermee kwam ik van atomen tot geïmplodeerde atomen, maar ik vond maar geen oplossing om de ruimtes te herstellen. (sommigen spraken over de druk die toeneemt in het midden van het zwart gat, en dat het dan uit zichzelf wel ontploft, maar daar nam ik geen genoegen mee)
En, daar liep ik 7 jaar mee rond, tot ik de resultaten van de deeltjesversneller zag. (2 materiedeeltjes die tegen elkaar aanvliegen tegen bijna lichtsnelheid, en die in superkleine deeltjes uiteen vliegen)

"Eureka! Hoe stom kon ik zijn, dat ik daar niet eerder was opgekomen!"
Twee zwarte gaten!

Ongelooflijk was mijn verbazing over het resultaat van mijn theorie die een versnelling in uitdeinen steunde (zie Xen in eerste bericht). Het gegeven waar nu nog steeds geen volledige oplossing is op gevonden bij Einsteins theorie. (check wiki: accelerating universe).

NB. het gaat natuurlijk niet over zomaar een zwart gat. Net als een ster groot genoeg moet zijn om een zwart gat te worden, zo zullen de twee botsende zwarte gaten ook een minimale afmeting moeten hebben.
- een groot zwart gat slorpt een klein op
- twee te kleine zwarte gaten zouden niet genoeg afstand kunnen creëren, en terug imploderen
- MAAR, uiteindelijk gaat er zo'n gigantisch zwart gat zijn dat maar is blijven groeien, en groeien, en groeien, dat de zwaartekracht zo fenomenaal is, dat het ergens een gelijkwaardige broeder begint aan te trekken. Vraag me niet om de versnelling van die twee colossen te berekenen BANG!

Verwittiging lezers!
Dit is een zelfgemaakte theorie!
HomoTriSapien is offline   Met citaat antwoorden