Onderwerp: Wie kan mij helpen?
Enkele bericht bekijken
Oud 23 July 2009, 13:19   #10
Zeespons
Geen zin.wat isdit dan?

Zeespons's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door loesje001 Bekijk Bericht
Hallo allemaal,

Ik wil graag raad van andere voor het volgende.

Elke dag ga ik met de trein naar mijn werk. Sinds enkele weken kom ik (bijna)elke ochtend om 6:00 en smiddags om 16:00 als ik naar huis ga een jongen tegen en ben hem heel er leuk gaan vinden.
Het probleem is dat ik hem niet ken en hij mij ook niet. Ik wil graag met hem in contact komen maar ik weet niet hoe ik dit het beste kan doen. Ik kijk wel vaak naar hem en we hebben wel eens oogcontact. Maar oogcontact wil natuurlijk niet zeggen dat hij mij ook ziet staan.
Het probleem bij mij is, dat ik normaal gesproken zo een praatje maak met mensen die ik niet ken. Alleen bij hem durf ik het steeds niet.

Wie kan mij advies geven wat ik het beste kan doen? Hoe kan ik laten blijken dat ik wel interesse in hem hem?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Groetjes loesje001

"Hey loesjelief, weet je nog die ene keer dat we elkaar voor het eerst echt ontmoet hebben. Dat was die ene keer in de trein. Ik zag je wel eens vaker in de trein maar durvde nooit is naar je toe te stappen en een praatje te maken. Maar op een dag kwam je ineens naast me zitten en vertelde je me alles over jezelf. mn dag kon niet meer stuk. Van af dat moment. toen ik in je ogen keek. Wist ik dat ik je voor de rest van mn leven van je zal houden. Ik weet dat je al slaapt.. maar ik moest dit gewoon eventjes kwijt.. Weltrusten schat.."

Kortom =D aanspreken die jongen!