Onderwerp: Welke make-up?
Enkele bericht bekijken
Oud 20 August 2009, 15:45   #4
Jamiel
Guest

Standaard

Hoe oud ben je?
Wie zijn jouw voorbeelden?
Waar voel jij je het makkelijkst bij?
Dus welke kleding draag je momenteel, wat zijn je hobby's.

Deze dingen bepalen in grote mate hoe jij eruit zou ("moeten") zien.
Attributen aan je lichaam (kleding, accessoires, make-up) moeten bij je leeftijd passen, anders schatten mensen je heel anders in.
Ik wil niet zeggen dat je jouw voorbeelden na moet doen. Maar ze kunnen wel een inspiratie zijn voor hoe je er daadwerkelijk uit wil zien.
Jouw make-up moet wel matchen met je outfit. Gebruik je veel kleur? Zorg dan dat de make-up daar niet bij vloekt. Je hobby's/dagelijkse activiteiten bepalen ook je uiterlijk.
Het geheel moet praktisch zijn.

Laat je adviseren bij de kapper over je haar. Zij hebben ook diverse boeken met voorbeelden van alle soorten haarlengtes. Desnoods zoek je op internet.

Let ook even op het moment van de dag.
's Middags zou ik minder make-up op doen dan 's avonds.

En wat betreft je paarse bril: GAAF! Ik zou juist voor die kleur kiezen.
Brillen zijn hot, niet nerdy. Nerdylook is zelfs de trend, als je het goed overdreven doet.

Maar als jij er niet voor hebt gekozen (je moeder vond het zo leuk staan), zou ik je ouders toch maar even lief gaan aankijken en desnoods betaal je zelf voor een nieuwe bril.

Toon zelf initiatief! Wat wil je nou eigenlijk al heel lang, maar heb je nooit durven te vertellen aan anderen omdat je misschien denkt dat het rare ideeën zijn? Achteraf blijken ze toch vaak mee te vallen.
  Met citaat antwoorden