Enkele bericht bekijken
Oud 15 April 2002, 08:24   #8
Rijntje
Guest

Standaard

vaak word je gepest omdat je dr zelf aan toe geeft (sorry)

neem bijv een kind met rood haar
het ene kind kan helemaal weggeziekt worden omdat ze "rood haar"heeft. maar dat is niet zo ze word gepest omdat ze dr aan toe geeft. ze bijt niet van zig af. kkinderen uit een klas krijgen dat door en pesten daarom met ze heeft rood haar maar ze hadden net zo goed kunnen zeggen je ene arm is langer dan de andere

ik bedoel hier niet mee te zeggen dat je alles over je heen laat komen maar vaak is dit wel het geval. je word gepest omdat ze weten dat ze je aan kunnen, omdat ze weten dat jij tog niets terug zal doen. en doe je dat wel dat jij dan degene ben die straf krijgt.

het klinkt allemaal zo simpel als ik tegen je zeg van "kommop laat zien wie je ben en vecht ertegen"maar ik weet net zo goed als jij dat dat niet werkt.
ik ben zelf ook 9 jaar lang gepest, door 1 meisje in het bijzonder. we gingen toen naar het VBO waar we in dezelfde klas kwamen waar ik het geluk had dat ik bevriend raakte met de populaire meiden. daardoor ben ik voor mezelf opgekomen na 9 jaar...

het voelde echt onwijs goed, ik weet nog dat ik naar mn mentor ben gegaan en dat ik zei IK de klas uit of zij anders zou ik dr helemaal verrot slaan damn wat voelde dat goed en het voelde nog beter toen zij weg mocht gaan.

maar weet je, zoiets gaat niet zomaar 1 2 3 en het ligt er ook ana hoe erg je word gepest, het moet erin sluipen die haat tegen over de persoon die je pest. zoals je las duurde dat bij mij dus 9 jaar...

laat zien dat er niet met je te spotten valt , kom op voor je zelf wat jij heb je eigen leven en dr is niemand die dat verzieken hoeft. mocht je dr verder over willen praten meld me dan aan op msn manderijn86@hotmail.com wnat dr zijn heel wat mensen die hetzelfde hebben of gehad en die je dus kunnen helpen!

liefs
  Met citaat antwoorden