Ligt het nou aan mij dat ik niet kan samenwerken, of is echt iedereen zo erg gedemotiveerd?!
Morgen presentatie...samenvatting van 1 hoofdstuk. Met vier personen moesten we dat doen. Eén meid laat bij twee besprekingen niks van zich horen, ze kwam niet opdagen (zeg maar Z.), de jongen had het boek wel maar is niet ver gekomen en de andere meid zou ook een samenvatting hebben gemaakt net als ik, maar had het niet bij zich (erg dubieus...). Nu moet ik presenteren en de presentatie maken omdat ik daar kennelijk "zo goed" in ben. Vind het ook niet zo erg want dan kan ik enigszins wel bewijzen dat ik wat heb gedaan.
Maar de Hand-out...Z. zou het maken...vraagt ze mij of ik de samenvatting wil doorsturen! Mens, jij moest ook dat hoofdstuk doorlezen, dan weet je wel waar het over gaat toch? Aan het eind van deze avond stuurt ze de Hand-out...oftewel letterlijk de dia's van mijn presentatie...alsjeblieft zeg, samenwerken draait erom dat iedereen een gelijk deel doet. Ik kan me daar erg om frustreren