Enkele bericht bekijken
Oud 30 September 2009, 13:07   #12
Siorin
Lid

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Chrizlybeer Bekijk Bericht
Hoezo moet hij dan niet lopen kutten? Dat zij een vriend heeft hoeft zijn probleem niet te zijn. Die vriend is haar probleem, zij heeft gewoon dr benen dicht te houden zolang ze iets met die gozer heeft, als ze tenminste een beetje fatsoen in dr donder heeft...
Dit is natuurlijk helemaal waar. Uiteindelijk is ZIJ de persoon die fout zit. Waar het mij om ging is dat de TS dan wel door zou moeten hebben wat voor vlees hij in de kuip heeft. Dit meisje heeft een vriend, maar loopt met een ander te vozen, te zoenen, aan zijn kont te zitten en vertelt hem dat ze verliefd op hem gaat worden en praat 24/7 met hem.

Dat getuigt gewoon niet van veel integriteit en respect. Ik zou niets met iemand willen hebben die in een relatie zoveel 'ontrouw' vertoont. Dus mijn punt is: Haar gedrag nu laat wel zien hoe zij is. En de TS is zo naief genoeg om maar te blijven geloven dat het allemaal onschuldig is en zonder opzet, maar wie zoent er nu 'per ongeluk' met iemand? Wie zit er nou 'per ongeluk' aan iemand's kont?

De TS moet zich even indenken hoe hij het zou vinden als zijn vriendin dit gedrag vertoont bij andere jongens/mannen. Dan weet-ie meteen wat hem te wachten staat als-ie ooit iets met haar krijgt.
Siorin is offline   Met citaat antwoorden