Weten jullie ouders hiervan? Call me crazy, maar misschien is het een goed idee om het jullie ouders te vertellen.
Misschien staan ze er helemaal niet negatief tegenover, en als jullie ouders elkaar een keertje ontmoeten worden dingen misschien wel iets makkelijker. Ouders zijn namelijk niet altijd vervelend.
Wie weet kunnen ze jullie dan financieel een beetje helpen, of jullie wegbrengen met de auto. En wie weet vinden ze het ook niet zo erg als jullie in weekenden bij elkaar blijven slapen. Dan misschien in aparte kamers ofzo, maar ouders hebben de neiging meer vertrouwen te tonen wanneer ze de ouders van de ander ook kennen.
Toen ik jonger was vond mijn moeder het ook nooit een probleem als ik bij mensen bleef logeren, zolang ze haar/zijn ouders maar kende, zodat ze wist dat ik in 'goede handen' was.
Just my two cents, maar ik zou het wel proberen als ik jullie was, want zonder hulp wordt het echt niets op jullie leeftijd. Veel te duur en veel te moeilijk.
Edit: Ook zouden jullie bijvoorbeeld een stad kunnen kiezen die voor jullie zo'n beetje in het midden ligt, zodat je maar half de tijd en half het geld kwijt bent als jullie elkaar willen zien.