Onderwerp: Klaagmuur
Enkele bericht bekijken
Oud 2 October 2009, 19:07   #4977
Lupadi
I am bored

Lupadi's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door ~DoOsJ~ Bekijk Bericht
nou. het begon vannochtend toen ik wakker werd.. ik had echt vet kut geslapen.. toen ik naar school moest miste ik bijna m'n trein. toen stopte we vlak voor het station in geldermalsen, was het spoor bezet. wij dus wachten.. duurde echt vet lang.. ik bijna de aansluiting missen, roepen ze gelukkig om dat de trein zou wachten. Ik stap over naar de trein in den Bosch. roepen ze om dat ze toestemming moeten krijgen om het station te verlaten. roepn ze daarna nog een keer om dat er een trein in zaltbommel aan het craschen was dus wij moesten nog meer wachten.. kom ik eindelijk aan in den bosch.. stoppen ze voor het station. roepen ze om dat er geen plek is om aan te komen. dus wij nog meer wachten. ik eindelijk op het station, doen die verdomde roltrappen het niet.. moest ik lopen. loop ik van het station af.. begint het te regenen. kom ik op school.. krijg ik een preek dat ik te laat was van m'n projectgroepje terwijl ik een sms naar iemand had gestuurd die er blijkbaar ook nog niet was.. het project ging kut. ik moest een java toets maken die ik heb verneukt.. ik moest in de spits terug rijden.. Zo'n vrouw zat de heletijd tegen dat bankje aan te schoppen wat irritant was. kom ik weer hier aan op het station begint het weer te regenen.. en tijdens het eten was er echt een kutsfeer

Oftewel.. THIS DAY SUCKS!!
Lupadi is offline   Met citaat antwoorden