Citaat:
Origineel gepost door laurensjm
ik ga het ook scheren want hhet is waarschijnlijk tog pas maandag  bedankt voor je tip. ik vraag haar op msn wel of zij het ook scheert
|
Ja lekker gesprek wordt dat, Hé scheer jij je doos?
Citaat:
Origineel gepost door laurensjm
hoezoo een zwembroek?? ik heb nog iets van 30 durex condoms thuis liggen van een jaartje geleden dus ik neem er zoiezo wel eentj mee mocht het zoveer zijn
|
In dat geval zou ik er 2 over mekaar heen doen
Citaat:
Origineel gepost door tommy almighty
in mijn geval niet 
maar ik ken mensen die hier toch wel een bijbaantje voor kunnen gebruiken.
heb het hier over middelbare scholieren, dat is niet echt een groep die veel te besteden heeft.
|
Rot op man, als je zo kansloos veel loopt te palen dat je je condooms niet kan betalen kan je net zo goed zonder condoom neuken, want dan val je toch wel in die 0,001% die zwanger en/of een soa krijgt met condoom.
Citaat:
Origineel gepost door tommy almighty
als je 16 en je zit hebt veel tijd nodig voor huiswerk en wil ook nog een beetje vrije tijd overhouden dan verdien je meestal niet veel met je baantjes.
|
Dude, VWO gehaald zonder ook maar een flikker aan huiswerk te doen. Laten we zeggen dat je niet zo slim bent als ik, dan zou je nog steeds genoeg tijd over moeten hebben om én vrije tijd te hebben én zodanig veel geld te verdienen dat je met condoom kan neuken wat je wilt (tenzij je natuurlijk extreem dom bent en niet kan studeren en/of niet kan werken

)
Citaat:
Origineel gepost door Deegbal
Zeker betalen zij wel belasting.
BTW.
|
BTW is voor paupers, zelfs als student kan je dat aftrekken (hahahahaha

) en dan ook nog eens loonheffingskorting, dus je betaald praktisch niets.
---------
Ter leering ende vermaeck kinders, louter ter leering ende vermaeck.