Enkele bericht bekijken
Oud 29 December 2009, 11:45   #6
Poffertjeskop
Lid

Standaard

Dat ze met je gevreeen heeft is haar fout! Heb jij gevoelens voor haar? Moet jij je niet schuldig over voelen of ze t tegen hem zegt is haar verantwoordelijkheid, of je moet bevriend zijn met hem ofzo..

Ik zou persoonlijk niks met iemand willen die zo extreem vreemd is gegaan, ookal zou ze tegen je zeggen dat ze dat bij jou nooit zou doen. Hoe mooi ze ook is.

Weetje.. ik heb mn eerste keer ook echt verknald, nog een hele lange dramatische relatie met hem gehad en toch geen spijt. Ik heb mezelf geleerd t te accepteren en heb alles opzij gezet. 3 maanden terug was ik er bijna aan toe met mijn liefje toen (tis nu helaas weer uit..) en ik vertelde 'm: weet je, ik heb mn verledenen jij dan wel iets minder maar voor mij ben jij nu heel speciaal. Je weet dat ik mn eerste keer echt letterlijk verneukt heb, maar nu.. Ik ben zo verliefd op je, en wanneer t ook gaat gebeuren, ik wil dat je weet dat t voor mij net zo als de eerste keer voelt als dat t voor jou wsl zal voelen. Ik hou van je..

was de eerste keer dat ik tegen m had gezegt dat ik van m hield, hou ook echt nogsteeds van m. Toch accepteer ik t wel dat t uit is. Wil je graag helpen als dat nodig is hoor (msn ofzo), tis allemaal heel ingewikkeld, maar weet je..
Je allermooiste eerste keer, komt wanneer je zelf wil dat t je allermooiste eerste keer is.

& ik heb genoten, van de liefde, de trots, het vertrouwen en het geluk bij mijn ''eerste keer..''
Poffertjeskop is offline   Met citaat antwoorden