Citaat:
Origineel gepost door ash-hôôle
Als zij dat kind zo graag wil houden, moet ze dat vooral doen.
|
Citaat:
Origineel gepost door ash-hôôle
Ze komt er vanzelf wel achter hoe zwaar het is en hoe weinig er van je sociale leven over blijft als dat kind er eenmaal is. En je moeder wil dan misschien wel oppassen als jij op school zit, maar voor de rest hoop ik dat je moeder zo verstandig is om de rest van de verantwoordelijkheden voor een kind aan jou over te laten. Het is jouw keuze, jouw verantwoordelijkheid.
Mocht dan over een paar jaar blijken dat je toch het kind niet op hebt kunnen voeden, dan kan dat kind altijd nog gezellig het hele traject van bureau jeugdzorg gaan volgen.
voorbeeldje;
Mijn zus dacht dat ze op haar 19e er aan toe was om een kind te krijgen, nu 6 jaar later heeft ze 2 kinderen, en blijkt dat ze het verantwoordelijkheidsgevoel niet bleek te hebben. Die 2 kinderen zijn via bureau jeugdzorg bij mij thuis terechtgekomen en wanneer ik uitga zie ik haar elke avond weer, te zuipen en te feesten. Terwijl die kinderen het maar met hun oma moeten doen ipv hun moeder.
Tis jouw feestje, maar denk niet alleen aan vandaag maar vooral in de toekomst. Want dat is wat je vanaf nu alleen nog maar kunt doen.
|
Eh, ja, dan leert ze dus zelf misschien wel een lesje maar hebben die kinderen het alsnog klote.
Vooral niet doen lijkt me dan juist.