Onderwerp: Ja dit heb ik weer!
Enkele bericht bekijken
Oud 3 January 2010, 01:21   #92
IsaSoulie
Lid

IsaSoulie's Avatar

Standaard

Hoi ,

Blijkbaar zie je het even niet meer zitten en dat is ook wel goed te verstaan. Je moet nu een keuze maken voor heel veel levens, o.a. voor dat van jou en je (toekomstig) kind, maar ook voor je vriend, je ouders, de ouders van je vriend,...

Persoonlijk vind ik je ook zeer jong om een kind te krijgen in onze maatschappij. Zowel jij als je vriend gaan nog naar school en zijn minderjarig (je vriend toch ook denk ik) wat betekent dat jullie ouders verantwoordelijk zijn voor jullie en het kindje zullen moet opvoeden. Dat is natuurlijk geen leuke situatie.

Aan je uitleg te horen heb je toch wel besloten om het kindje te houden wat je volste recht is. Daarom wens ik je heel veel sterkte!

Aan al diegene die denken dat een condoom 100% veilig is, lees is een keer de kleine lettertjes! Een condoom is voor 97% veilig, dit betekent dat als je 100 keer seks hebt, je 3 keer van de 100 dus niet goed beveiligd bent!!

Aan al diegene die vinden dat de vriend mee inspraak moet hebben: de vriend kan zijn mening geven en zegge dat hij het kind niet wilt of er juist wel voor wilt zorgen, maar dat is het dan ook. Hij kan niet zomaar beslissen dat het kind weg moet. Hoe je het ook draait of keert, de uiteindelijke beslissing ligt altijd bij het meisje!

Dat is ook volledig logisch, want je bent in principe nooit zeker wie de vader is én het kind groeit op in het meisje haar lichaam.

Ik hoop dat je eruit komt en je het kindje een goede toekomst kan bieden .

P.S. Sorry als mijn reactie een beetje op een preek of zo lijkt, maar sommige reacties waren gewoon uitermate grof of gewoon echt dom. Beschuldig andere mensen niet dom te zijn als je zelf dom doet!

XxXx
IsaSoulie is offline