Citaat:
Origineel gepost door Chitesel
hey deeg ff chillen, het kan hartstikke goed als 16 jarige met hulp van ouders een kind opvoeden.
|
Nee dat kan niet, praktisch 100% van alle tiener moeders mislukken in de maatschappij. Ze nemen zich voor om naar school te blijven gaan maar uiteindelijk stoppen ze daar toch mee omdat de combinatie kind + kassameisje bij de AH toch beter is. Ergo ze vergooien hun leven, doen tot hun 67e het werk dat ieder kind van 15 als bijbaan kan doen, en staan dus extreem laag op de socio economische ladder.
Dat de moeder dat zichzelf aan doet is tot daar aan toe, maar dit reflecteerd dus ook op het kind. Dit wordt opgevoed met laag morele standaarden en zal dus in het zelfde kansloze milieu blijven als zijn of haar ouders.
Citaat:
Origineel gepost door Kimm!~~
Meer me moeder me vader werkt... en me moeder doet het met liefde.
Deegbal> Gezellig!
|
Ja joh je moeder doet het met liefde voor de eerste 6 weken, daarna is de lol er echt wel af. En wil je dat je kind wordt opgevoed door iemand anders? Kindje lief ziet oma straks meer als moeder, dat trek jij dan weer niet en krijg je het verhaal zoals ik hierboven al beschreef.
Citaat:
Origineel gepost door Kimm!~~
Weetje hoeveel kinderen dat niet hebben?
En dat heeft ie dan toch ook mij + mijn vriend.
|
Jij hebt oprecht de illusie dat dat vriendje van je voor altijd bij je blijft
Kortom, ik vind je een dom eigenwijs wicht dat geen idee heeft wat voor consequentie deze beslissing heeft. Je kan de verantwoordelijkheid van een kind niet aan, je kan niet voor jezelf zorgen, je kan geen rationele beslissingen maken. Dus doe alsjeblieft je kind dit onrecht niet aan.