Onderwerp: veranderingen
Enkele bericht bekijken
Oud 3 January 2010, 17:50   #29
Chitesel
Super Lid

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Meisje Bekijk Bericht
als er weinig kwantiteit is, is er volgens mij ook maar weinig kwaliteit, niet?
In Pirates of the Caribien the deathman chest ofzeu, gaat orlando toch ook maar eens in de 10 jaar naar z'n liefde toe. Het gaat erom dat je er voor elkaar bent. Teveel naar de kwantiteit kijken zoals jij doet bederft de kwaliteit. En kom op man, uitrekenen hoevaak je elkaar hebt gezien? Geheh

Citaat:
Origineel gepost door ash-hôôle Bekijk Bericht
Natuurlijk niet. Je kunt wel een hele goede relatie hebben zonder elkaar vaak te zien.
I know it

Citaat:
Origineel gepost door Meisje Bekijk Bericht
als je elkaar weinig ziet kan je toch maar weinig doen samen en heb je toch niet zoveel met elkaar? zo denk ik er over he.
Duidelijk nog niet volwassen aan het worden?

Citaat:
Origineel gepost door Boe Boe Bekijk Bericht
wat heb je dan aan een relatie met iemand als je ze dan toch niet vaak ziet? Dan kan je even goed alleen door het leven gaan. De jeugd is de mooiste tijd van je leven, bij iedereen behalve bij mij precies. Topic closed, tmaakt niet uit.

Toch bedankt iedereen
Je vind jezelf blijkbaar zielig? En wat heb je aan een relatie als je elkaar niet vaak ziet? Jij mist blijkbaar een van de beginselen. Dat je er voor elkaar bent, en dat hoeft niet te betekenen bij elkaar in deze tijden van communicatie op alle soorten manieren. Als ik een vrouw zal zijn zou ik allang met jou gekapt hebben. Alleen al om je obsessieve drang om bij mij te zijn, en alleen op de kwantiteit te letten, niet eens op de kwaliteit. Want als je echt van elkaar houdt hoef je geen cadeaus te gebruiken om je liefde te tonen.

Boe Boe, de toepasselijkste naam van het jaar
Chitesel is offline   Met citaat antwoorden