Sjonge jonge... een paar weken geleden stuurde ik m'n eerste bericht naar dit forum omdat ik gewoon echtniet meer wist of ik blij moest zijn of verdrietig

.
en om nog te reageren op ''ben je ontmaagd mag je het niemand vertellen'', dat was inderdaad erg lastig. Natuurlijk heb ik het wel wát mensen vertelt. Maar als de situatie anders was geweest wist bij wijze van spreken de halve wereld er nu vanaf.
Oke, het is nu dinsdag. Na de allereerste keer langs het kanaal heb ik haar in die vakantie nog 6 of 7 keer gezien, waarvan 5 bij mij thuis. Elke keer, dat we bij elkaar waren ging ze weer vreemd. Uiteindelijk hebben we 3 keer seks gehad.
Het probleem is nu opgelost. Ik zag in dat er bij mij niet meer gevoel bij kwam. Ik realiseerde me ook steeds meer dat ze niet echt te vertrouwen was. De laatste keer dat ze hier was (vrijdag) hadden we dus ook nog seks gehad. Achteraf bleek nog dat ze de pil niet had geslikt en het liep allemaal af met een morning after pil.
Tussen haar en haar vriend ging het in de tijd dat ik er ''tussenkwam'' heel slecht. Het is meerdere keren BIJNA uitgeweest. Nu heb ik er vrede mee dat ze toch nog bij hem is. Ik hoef haar eigenlijk niet meer als meer dan vrienden. 'k geloof zelfs dat we nu nog meer kunnen ouwehoeren omdat we beide die bevestiging hebben dat het gewoon niet werkt in de liefde.
Ik heb veel gehad aan de reacties van mensen, daarvoor wil ik jullie allemaal wel bedanken!
Ik heb een prima eerste keer gehad, het was fijn, ze was mooi, het was heel gezellig. Daarna nog een paar keer genoten van elkaar.
Ik kan zeggen dat ik ontmaagd ben tegen aanstaande vriendinnetjes?
Dus wat heb ik eigenlijk verloren?
Niks.
Ik persoonlijk ben er eigenlijk alleen maar beter en zekerder door geworden.
Natuurlijk ging de eerste keer dan niet hoe ik het me had voorgesteld, maar via deze weg was het ook allemaal wel heel spannend en bijzonder.
Bedankt allemaal =)