Citaat:
Origineel gepost door ash-hôôle
een diploma is meestal al gewatermerkt, beter ga je eerst diploma halen. Scheelt je weer druk maken om een watermerk. 
|
oke dat wist ik niet. Maar het gaat erom dat ik nu de toelatingstest wil gaan doen. Dit duurt +- 3a4 maanden. Dus dan ben ik precies klaar rond mijn centrale-examens. Als ik niet toegelaten wordt kan ik dan alsnog snel kijken naar een andere vervolgopleiding. shaffy?
Citaat:
Origineel gepost door Chrizlybeer
Dude je bent 12, lijkt me niet dat ze je zonder diplomas toe laten tot die opleiding.
En je rapport kan je niet laten watermerken, je moet het laten waarmerken. Dat kan je neem ik aan bij het secretariaat van je school laten doen, of je gaat even langs het gemeentehuis.
|
Jawel, je overgangsrapport naar examenjaar is al genoeg om de toelatingstest te doen. en je spreekt jezelf tegen, ze vragen als je nog geen diploma hebt, dat je je overgangsrapport laat watermerken. Dit kan door je school gebeuren (hoe zeggen ze niet) of door de gemeente/notaris/advocaat.
Dus mijn vraag, moet ik morgen even langs m'n mentor gaan of heeft die niet genoeg bevoegdheden en moet ik hiervoor echt naar het secretariaat/directie?