Enkele bericht bekijken
Oud 1 February 2010, 15:49   #13
Chrizlybeer
Beheerder

Chrizlybeer's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Chitesel Bekijk Bericht
dan neem je een oude sok, ooh shi geen grapjes

maar ff serieus, even langs de huisarts gaan misschien? Lijkt me nogal vreemd dat het na een bloedneus komt, ik denk toeval. En waarom vraag je het eigenlijk hier, behalve chris (ik kan me iets herinneren van een uitgebreide uitleg van een of ander medisch iets) is er niemand die hier iets echt weet over medische shizzle
Zal die huisarts op zitten te wachten, iemand die met een verkoudheidje weer een consult van 10 minuten verneukt.

Het is vrij aannemelijk dat je tijdens een stevig verkoudheidje een bloedneus kan krijgen. T is daar allemaal niet zo dik, en tijdens een verkoudheid ook nog eens geirriteerd, als je dan steeds zit te niezen en aan je neus zit te kloten wil daar nog wel eens iets kapot gaan.
Ik kan me dan ook niet voorstellen dat die jeukende loopneus komt naar aanleiding van de bloedneus. Of dat staat los van dit hele verhaal of het komt door boven beschreven stukje theorie.

Dus kortom, even niet miepen, haal neusdruppels en stoom spul bij de drogist en hoest melange bij de apotheek en als het over een week of 2 nog niet over is dan horen we het wel weer.