Mijn moeder is met m'n vriendin een dag winkelen in Amsterdam. Mijn pa is zijn aderen in zijn benen aan het doormeten in het ziekenhuis. Naast mijn 2 broertjes( 8 en 15) en mijn zusje(4) zijn mijn nichtje en neefje er ook nog die kwamen logeren, die zijn 6 en 10. Nu is het buurjongetje van 8 ook hier en zit ik met een bak vol herrie. Gingen mijn zusje en nichtje net buiten spelen, Komen ze tot aan hun middel onder de bagger terug naar binnen. Trekt een van de twee haar laarzen uit en keert ze zo om.

Hele gang onder het baggerwater terwijl ik net klaar was met stofzuigen en dweilen. Gelijk die kinderen wezen omkleden. Vervolgens wilden ze hier niet van de playstation 3 af, (want Gta 4 is natuurlijk helemaal bruut als 8 jaar bent) dus heb ik ze naar buiten gestuurd met een voetbal. Ik hoorde net buiten een hoop geschreeuw dus ik hoop dat er niemand dood gaat. Liep ik daarna naar beneden om de schade op te meten, lopen de honden los, staat de koelkast wagenwijd open, staan alle lampen, de tv en de radio aan en liggen er 2 nintendo DS dingen te loeien op volle sterkte. Dan heb ik het nog nieteens over het eten en drinken en de snoeppapiertjes + lege chipszakjes die overal liggen.
Ik voel me net Vin Diesel in The Pacifier. Alleens die eend ontbreekt. Nuja, er zijn hier nu 6 kinderen, do you mind.