Enkele bericht bekijken
Oud 25 February 2010, 15:55   #49
Mr. Macphisto
Lid

Mr. Macphisto's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Baloe Bekijk Bericht
"De pols doorsnijden is behalve bloederig ook een heel onbetrouwbare methode van zelfdoding. Het snijden op zich is vrij moeilijk de menselijke huid is taaier dan de meeste mensen denken en om de juiste ader te kunnen raken heeft u een gedegen praktische kennis van anatomie of erg veel geluk nodig. De kans dat u een blijvende invaliditeit door beschadigde zenuwen overhoud is vele malen groter dan de kans dat u daadwerkelijk zal sterven aan het doorsnijden van de polsen."

kerel, als je nou meteen zo'n reactie geeft, geef dan ook een zinnig tegenargument, met je 'uit het raam springen'

Sluit lekker achteraan in de rij ofzo?
Je weet zeker niet hoeveel mensen zelfmoord plegen dmv de polsen doorsnijden? Als er bloed uit komt is het nooit goed. Je slagader zit te diep maar er zijn er zat die het ziekenhuis binnenwandelen om de zooi dicht te laten lijmen. Dus praat lekker geen poep? Als je het moet laten hechten of wat dan ook zegt dat wel iets over het feit dat het niet vanzelf dichtgroeit. Donder op met je anatomisch kennis. Iedereen die in zichzelf gaat snijden is een amateur.

Citaat:
Origineel gepost door Baloe Bekijk Bericht
volgens mij is in je polsen snijden, niet alleen iets van je emoties uiten.

maar ik hou hier wel ff op, want ik weet te weinig over dit onderwerp, voor ik allemaal reacties aan mn broek krijg
Ksla op uw muil.