Citaat:
Origineel gepost door Chitesel
CDA zijn een stelletje draaikonten en leugenaars (zie maxime verhagen) die vrome gristenen gaan met de pvv samenwerken onder de smoes: Wij staan open voor alle invloeden, en werken met iedereen samen.
Ze verweten wouter bos namelijk ook al meteen 1 dag later *smiechten dat het zijn* dat hij een cordon sanitaire wilt voeren tegen de pvv, terwijl ze voor het vallen van het kabinet zeiden: nee wij niet met de pvv.
zo dat was mijn mening 
|
Zo werkt de politiek, wen daar maar aan.
Bos krijgt gewoon keihard terug wat hij voor de rest van het kabinet verneukt heeft. Ze kunnen elkaars handje wel vast gaan houden maar dat heeft ook geen zin als ze toch niet met elkaar kunnen regeren.
Citaat:
groenlinks pvda SP d66 christenunie pvdd 73 zetels ik las dit volgens mij in de elsevier.
Is ook wel een mooie dacht ik zo
|
Hou jij maar weer op met posten hier.
CDA heeft voor zover ik weet de PVV niet uitgesloten.
Dus ik zie best een kans op CDA, VVD, PVV. Dan hopen op de 2 extra zetels. Ik zie PVV liever meeregeren, hooguit. Laat Balkenende of Rutte het torentje maar betreden anders durf ik er ook weinig van te verwachten. Andere opties worden gewoon te moeilijk omdat er teveel verschillen zijn met links.