Onderwerp: Klaagmuur
Enkele bericht bekijken
Oud 12 March 2010, 15:22   #7435
Anne
grommm...

Anne's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Mr. Macphisto Bekijk Bericht
Waren een stel kutwijven met rommel aan het spelen in de aula en wij zitten 3 man sterk achter ze te kaarten. Toen hadden ze een balletje op een houder met een touwtje en die lieten ze in een klasgenoot zijn gezicht ploppen toen ze 'm riepen. Dat sloeg nergens op want we kenden ze niet eens. Dus dat ging wat over en weer en ze zeiden best veel dingen die echt niet konden en nergens op sloegen.

Vervolgens hadden zij les en gingen ze weg. Een van die meiden was haar jas vergeten en ik pak dat ding op. Vervolgens rochelt een klasgenoot erop en gooit de jas in een prullenbak met troep eroverheen om het af te dekken.

Nu werden we alledrie gebeld door de slb'er dat we een week schorsing krijgen als die jas niet tevoorschijn komt. We vertelden alledrie hetzelfde verhaal want je gaat elkaar sowieso niet verraden. Hadden ze die dingen maar niet moeten zeggen. Ik ben ook geen lieverdje maar dat hoef ik echt niet te pikken weet je.

Ze gingen de camerabeelden bekijken zeiden ze. Als daaruit blijkt dat het zo is krijgen we schorsing want dan is het 'diefstal'. Onze actie ging ver maarja, te verwachten. Dat meisje zit nu nog op school te zeiken over haar jas. Het is al vanaf 1 uur aan de gang. Het leuke is; Er hangen nieteens camera's in de aula. Ze zal ons iig niet meer aan durven spreken.

Boeiend.
LOL