Enkele bericht bekijken
Oud 25 March 2010, 21:23   #5
Joey1994
Rode

Joey1994's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Joey1994
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Mr. Macphisto Bekijk Bericht
Klopt, maffia is er altijd geweest. Het heeft toch met het communisme te maken als ze daardoor onderdrukt werden? Het waren iig wel de mensen die het niet anders konden uiten omdat ze de kans niet kregen. De manier waarop is niet goed maar als een kind geslagen wordt door zijn ouders is de kans aanzienlijk hoger dat het kind later ook zijn kinderen zal slaan. En daar was het beleid daar ook naar.

Jij was hier degene die zei dat het niet kon dus lul niet.

Dat weet je niet want zo is het niet gegaan.

[quote[Hoe bedoel je wetten wijzigen voor het vijfjaren plan? Stalin was de wet. En iedereen wist dat dus het was niet onder het mom van democratie zoals nu gebeurt in het huidige Rusland?. Ik dank god op me blije voeten dat de Russen kwamen. Anders had meer dan de helft van de wereld Dutis gesproken.
Je leest behoorlijk slecht. Ik bedoelde weer een wet wijzigen door de heer Poetin om nog een ambtstermijn vol te maken terwijl hij dat niet meer mag doen. En dan kan hij weer verder met bijv. zijn plannetjes om iedereen gelijk te maken en de prestatiedrang weg te halen. Houd maar over op je Duitse gebrabbel want uiteindelijk zijn het als laatste de Amerikanen die ons daar weggehouden hebben.[/QUOTE]

Dus nu wil je de Amerikanen alle glorie geven? Die de kat uit de boom hebben gekeken om dan toch maar de partij te gaan steunen die gewonnen heeft. Er hebben meer Divisies aan het oostfront gevochten dan aan het hele front van het westen bij elkaar. Meer dan 80% van de Duitse oorlogmachine. Ik weet niet waar jou geheugen ligt maar, het 5 jaren plan is toch echt wel van Stalin of heb ik verkeerde bronnen?