Citaat:
Origineel gepost door Mr. Macphisto
Dus nu wil je de Amerikanen alle glorie geven? Die de kat uit de boom hebben gekeken om dan toch maar de partij te gaan steunen die gewonnen heeft. Er hebben meer Divisies aan het oostfront gevochten dan aan het hele front van het westen bij elkaar. Meer dan 80% van de Duitse oorlogmachine. Ik weet niet waar jou geheugen ligt maar, het 5 jaren plan is toch echt wel van Stalin of heb ik verkeerde bronnen?
|
Citaat:
Je denkt écht te zwart wit maat. Het Westen heeft uiteindelijk toch gewonnen en ons de hulp gegeven die we nodig hadden. Je kan beter het Westen bedanken voor het geld van de wederopbouw ipv kutrussen die hun eigen hachje probeerden te behouden en ons later in hun plannetje wilden meetrekken. Ik gee Amerika daarin de glorie want tot op de dag van vandaag kunnen we nog op hun rekenen en dat kan ik van Rusland niet zeggen. :L
Stalin heeft de vijfjarenplannen bedacht maar wie zegt dat het nu niet meer kan gebeuren? Je zoekt het te ver.
Ok bij deze dan:
Geld is de basis voor alles. In het kapitalisme verdien je geld omdat je hard werkt. In Communisme verdien je geld voor de economie en zie je er geen flikker van terug. Alles is eentonig werk een opgedeeld. Je gaat je hele leven naar hetzelfde werkplekje en doet je hele leven lang hetzelfde tot je lichaam op is en je je hebt doodgewerkt voor een leider die alleen om de economie geeft. Is dat de gezelligheid en vriendschap die je zoekt? Ze drinken niet zomaar Wodka en Spiritus, gewoon om de ellende weg te spoelen. Zodra ze dat niet meer kunnen betalen zuipen ze badolie want dat is nog goedkoper en brand ook lekker. Wat betreft Haiti: Ik hoef niet te doneren als 1 of andere lul in de regering de opbrengsten verdubbeld van ons belastinggeld. Dus dan heb ik al geld geschonken aan Haiti.
|
Geld is de basis van het Kapitalisme. Mooi gezegd van jou in andere worden en hier ben ik het compleet mee eens. Als je het niet erg vind ga ik morgen verder in op jou standpunten. Ik ga nu eerst slapen ben ik morgen fris voor school en daarna voor dit forum.