Enkele bericht bekijken
Oud 12 April 2010, 21:11   #150
Mr. Macphisto
Lid

Mr. Macphisto's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Puppetmaster Bekijk Bericht
Ach jullie denken helemaal verkeerd over communisme , het is niet de bedoeling om iedereen dezelfde lonen te geven.Maar de mensen die miljarden op de rug van de wereld 'verdienen'(stelen) en ons met dat geld beheren te stoppen.
Ja je hebt helemaal gelijk, iedereen die rijk is steelt.

Citaat:
het enigste wat die mensen interesseert is meer en meer kapitaal verkrijgen want dat is namelijk de machtsbron in onze huidige systeem , en niet de politieke macht.
Lol, als ik een goede opleiding heb afgerond is het toch mijn goedrecht om meer te verdienen? Doe je rode trui uit en ga lekker scheppen ofzo?

Citaat:
Omdat hun enige doel winst is deinst de elite er in voor terug om elke menselijke vooruitgang dat hun positie in gevaar kan brengen stilletjes te saboteren.
Hoe dan?

Citaat:
In een communistisch land is de vooruitgang het belangrijkste winst dat er is. Ja , iedereen moet nog steeds werken (wat jullie hier als slavernij bestempelen) maar men werkt voor zijn eigen eigen belang als een maatschapij.
Je bedoeld net als Noor-Korea?
Dan zit ik liever hier, had je je school maar af moeten maken. Omdat jij niets kunt moet iedereen daarvoor gaan betalen. Sorry, maar dan ben je echt een losertje.

Citaat:
en niet voor een kleine elite en dat is waarom het mogelijk was een plaats als soviet unie van niets uit de bouwen op alle vlakken in een paar decenia en waarom communistische landen echt vrij zijn en capitalistische landen niet meer dan slavennaties.
Heb je de val ook meegemaakt? Die was nog mooier.

Citaat:
Denk eens na Wat is echte vrijheid nu? De vrijheid van door niemand uitgebuit te worden of de vrijheid van een kans te hebben om het individueel te maken ? als je weet dat 'het maken' niet de 500 euro extra is dat je krijgt vergeleken met een putjesschepper
maar het legaal-stelen van miljarden die de mensen toekomen en de kans dat jij dat bent afgerond 0 is
Hoe stelen ze dat op een legale manier dan? Ben wel benieuwd.
Ik werk liever voor mezelf en betaal gewoon netjes mijn belasting dan te zwichten voor een of andere kutkoreaan als Kim jong II. Vergelijk die vrijheid nu maar eens.

Citaat:
mag niets jullie perfecte wereldje kapot maken dat jullie het niet eens willen overwegen om er over na te denken ?
Alles nemen zoals het je voorgekauwd wordt,geloven in sprookjes is wat je een mongool maakt
Ik laat me niet leiden door sprookjes of voorgekauwde onzin. Ik werk hard en dan verdien je gewoon veel. Moet je ook eens proberen. Het is fijn als je elke maand je eigen rekening kan betalen in plaats van betalen voor iemand die je helemaal niet kent en waarschijnlijk geen reet uitvoert. Ik peins er niet over. Jij bent pas een mongool als je een kabinet wilt dat maar blijft uitdelen waardoor de staatsschuld hoger wordt en je hem zelf weer kunt aflossen tot aan de 2 volgende generaties. Ga daar maar eens mee te rade en kom dan terug voor een echte discussie.