Citaat:
Origineel gepost door Lupadi
ongeveer 30% van de mense heeft galstenen dat betekent niet meteen dat je gal niet goed werkt
owja en als je galstenen hebt moet je juist geen vette dingen eten, 3x raden wat kaas is
Anorexia is geen ziekte maar een psychische aandoening
|
Zowieso heeft 99% van de westerse wereld (weet niet of dat dan ook 30% van de mensen is) De meeste hebben ongeveer zo'n 2000 galstenen in hun gal, buik en darmen.
En nee dat betekend niet meteen dat je gal niet goed werkt maar dat zei ik ook niet, MIJN gal werkt niet goed en dat is wat ik zei.
En idd je moet geen vette dingen eten, maar aangezien ik bijna nooit kaas eet mag ik het wel is (ookal vind jij van niet mijn dokter vind het ok en ik luister eerder naar hem dan naar jou! )
Trouwens, ik heb dit dus dus denk dat ik er wat meer over weet dan jij wat er met mij fout is enzo..
Ik heb verschillende dieeten gehad dus weet genoeg hierover en je hoeft me niet te vertellen wat ik wel of niet moet eten en dat ik fout ben of iets dergelijks... Ik krijg profesionele hulp zoals ik al zei, en ben al bijna beter.
Anorexia word wel gezien als ziekte aangezien een psychise aandoening ook gezien word als ziekte.
Tik maar in op google, Anorexia, ziekte. Je krijgt genoeg (officiele) websites te zien die Anorexia als ziekte bestempelen. Ook als je het woord ziekte niet typt vind je genoeg sites die het toch een ziekte noemen.