Enkele bericht bekijken
Oud 18 April 2010, 21:34   #1
Bauke
Lid

Lightbulb Verliefd op een vriend(in)

Haai Allemaal!
Ik wilde even het volgende verhaal in de groep gooien:

Ik heb een hele close en grote vrienden groep van rond de 18 man. Wij doen elke week/elke dag/elke maand wel wat leuks met elkaar, en ik ken iedereen dus ook best wel goed. Nou ben ik al best lang bevriend met een heel goede vriend uit die groep.

Nu zijn er dus 2 probleempjes:
1. Ik weet niet op hij mij leuk vindt. Er zijn wel aanwijzingen, maar ook weer aanwijzingen de andere kant op, en ik weet dus niet wat ik moet doen....
Want op zich, als ik het hem vertel, dan kan het best een gevaar zijn voor onze vriendschap.

2. Wat nou als hij mij leuk vindt, en het gaat uit????

Nou goed. Ik kan dus eigenlijk 3 dingen doen:

1. Hem uit alle macht proberen te vergeten, en gewoon als vrienden met hem omgaan. Misschien wordt onze vriendschap daardoor wel minder, maar dan heb ik in elk geval geen problemen meer wat dat betreft

2. Het laten zoals het nu is. Dit betekent: gewoon vrienden zijn en soms (vooral op feestjes enzo) wel gewoon met 'm flirten, maa rniet met 'm zoenen enzo.

3. Het gewoon vertellen, en er op hopen dat het OF beantwoord wordt, OF dat hij gewoon kan zeggen van: jammer dan, we blijven vrienden.

Hopelijk kan een van jullie me helpen, drop in ieder geval ook je eigen verhaal!
Later(K)
Bauke is offline   Met citaat antwoorden