Onderwerp: Ik kan t niet
Enkele bericht bekijken
Oud 22 April 2002, 19:10   #4
mirre
Guest

Standaard

he ik snap ( een beetje ) wat je bedoelt.

ik praat(te) ook vaak met een bepaalde leraar over problemen, en hij had me daar onwijs veel mee geholpen en ik ging eigenlijk steeds meer van hem verwachten, ik ging hem niet echt als een vriend zien, maar had wel een "speciale" band met hem(althans zo voelde ik het) hij was voor mij meer dan zomaar een leraar. en ik wilde na een tijdje ook heel graag dat wij iets van vriende werden, of dat hij (missschien raar) iets van een soort vader voor mij zou worden(had namelijk nogal problemen met mijn moeder en vader, wilde uit huis) en zo ga je dat beeld alleen maar groter maken. en krijg je situaties die net goed zijn, ook al vind je haar aardig, het blijft een lerares. dat moet je niet vergeten, en jij kan misschien wel het gevoel hebben gekregen dat zij een vriendin van je was, maar misschien heb je het beeld wat je van har had wel erg vergroot en heb je je dingen vernbeeld. en misschien heeft zij jou wel willen helpen, maar had ze helemaal niet zo'n vriendschaps gevoel als jij hebt, en dat moet je respecteren en dat moet het idee dat zij er ook voor je is als vriendin naast je neer leggen. wees blij dat je zo'n aardige lerares hebt,d at ze je wil helpen.

en verder denk ik dat je absoluut gen zelfmoord moet plegen. denk aan je toekomst, je hebt nog een heel even voor je, en ook al ben je nu misschien ongelukig, het zal beter worden, het zal misschien niet gemakkelijk zijn, en je zal er voor moeten werken, het leven is hard, maar als je wilt kun je gelukkig worden, geef niet op !!!!!!
Denk aan al die mensen die je om je heen hebt, die er voor je zijn,die van je ouden, en waarvan jij houdt, vergeet dat niet, het leven is mooi
  Met citaat antwoorden