Enkele bericht bekijken
Oud 25 May 2010, 19:33   #10607
Young
Super Lid

Young's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Vlinder Bekijk Bericht
Het idee kwam pas vandaag
Een vriendin van me is er vaker geweest, want weer een vriendin van haar is naar california geëmigreerd. Volgende zomervakantie heeft zij haar rijbewijs, en nog een andere vriend van ons ook. (we zijn van plan met z'n 4en te gaan)
We zouden dan van die Amerikaanse vriendin een auto kunnen lenen, voor de rest hebben we nog niet zoveel uitgezocht. En als we besluiten om eerst even bij die Amerikaanse vriendin te blijven hebben we dus een gratis overnachting enzo, groot huis.
Sounds nice!
Kost alleen wel echt veel geld! Met z'n 4en kom je niet zo gemakkelijk aan een baantje met zijn allen, dus ik zou maar alvast gaan sparen als ik jou was haha.
California schijnt wel echt mooi te zijn! Zit die Amerikaanse vriendin dicht bij zee? (wel een buitenkansje dat jullie daar zo terecht kunnen) En niet te vergeten het Yosemite National Park! Die bergen zijn prachtig. Ook de skylines met de bergen op de achtergrond
Ah ik kan zo wel doorgaan haha

Maar een jaar is nog ver weg schat Ben benieuwd of jullie daadwerkelijk gaan haha!
Heb zelf namelijk ook plannen gehad om met een vriendin naar Engeland te gaan maar dat is er nooit van gekomen. -Helaaas....-

Laatst aangepast door Young : 25 May 2010 om 19:38
Young is offline   Met citaat antwoorden