Enkele bericht bekijken
Oud 25 May 2010, 19:38   #10609
Vlinder
Guest

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door SYoung Bekijk Bericht
Sounds nice!
Kost alleen wel echt veel geld! Met z'n 4en kom je niet zo gemakkelijk aan een baantje met zijn allen, dus ik zou maar alvast gaan sparen als ik jou was haha.
California schijnt wel echt mooi te zijn! Zit die Amerikaanse vriendin dicht bij zee? (wel een buitenkansje dat jullie daar zo terecht kunnen) En niet te vergeten het Yosemite National Park! Die bergen zijn prachtig. Ook de skylines met de bergen op de achtergrond
Ah ik kan zo wel doorgaan haha

Maar een jaar is nog ver weg schat Ben benieuwd of jullie daadwerkelijk gaan haha!
Heb zelf namelijk ook plannen gehad om met een vriendin naar Engeland te gaan maar dat is er nooit van gekomen
Een voordeel is dat die vriendin van mij elk jaar naar Amerika gaat dus die weet dat heel goed te regelen allemaal En wat bedoel je met een baantje met zn allen? (we hebben allemaal nu een bijbaantje of zelfs 2)
We moeten alleen inderdaad nog ff zien hoe het moet met dat rijden, die Amerikaanse vriendin heeft in ieder geval al een eigen auto en die is 17. Geen idee of zij ook mee zou..
  Met citaat antwoorden