Enkele bericht bekijken
Oud 1 June 2010, 19:45   #10804
Doctor
Lid

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Ashley Bekijk Bericht
Ja weet je zoals ik zei ik ben maar 20 heb weinig inzicht in het leven . Het kan dat je het niet eens bent met me en je aangevallen voelt of weet ik veel maar. Kinderachtig???? wat wil je dan ,het is toch opzich kinderachtig om weg te lopen als iemand zegt" ik hou van je" na dat jullie seks hadden . Het is geen toeval dat je een jongen bent en het niet eens bent met mij .
Jezelf naar beneden halen versterkt je punt niet.
Ik vind de manier waarop belachelijk.
Alsof jij je nooit overvallen hebt gevoeld emotioneel gezien.
En het is geen toeval dat jij nog steeds seksistisch bezig bent.

Citaat:
Origineel gepost door Ashley Bekijk Bericht
En trouwens hij zegt het op een spottend manier alsof hij zich een player voelt. ik beledig hem niet persoonlijk want: 1. IK ken hem niet, 2. Ik ken zijn verhaal niet volledig en Ik moet het doen met 3 zinnen ???? Dus wees gerust ik beledig je vriend niet ik vind zijn reactie op wat er gebeurde gewoon niet kunnen wat hij verder doet boeit me niet .

Dus laat je het hier bij of gaan we hier een boek schrijven?
Sinds wanneer kan je tonen in woorden horen op 't internet?
Dus omdat jij denkt dat hij 't op een spottende manier zegt denk jij dat dat jou het recht geeft om de volgens jouw gezien "waarheid te zeggen"?
Bullshit, en hij is mijn vriend niet, dit is op de man, of vrouw, af.

Ik vind jouw manier van denken en doen absurd en kinderachtig.
Ik vind jouw reactie op dit geheel kortzichtig en ondoordacht.
Het kan mij geen reet schelen wat jij er van vind, als je er niet behoorlijk over in kan verdiepen voordat jij jezelf een mening toewijd die totaal op niets staat wens ik je verder veel geluk toe, want je zult 't nodig hebben.

Weet ik veel, ik heb toch gelijk, ik ben de Batman.

-

Doen we 't op jouw manier, Chit.
Ik vind alles best, maar van mijn long-ass posts blijf je af.
Doctor is offline   Met citaat antwoorden