Onderwerp: testje
Enkele bericht bekijken
Oud 8 June 2010, 21:49   #32
Mr. Macphisto
Lid

Mr. Macphisto's Avatar

Standaard

Citaat:
Dit artikel in de Volkskrant van laatst, het blijft een feit dat het inderdaad geen "podiumbeest" of "Boe-roeper" is als Rutte en Wilders. Maar juist omdat hij niet alle cijfers weet, foutjes maakt met een oordopje rondloopt geloof ik hem meer.
Klopt, is ook zo. Jij hebt hem een keer gezien en je hebt sympathie voor die man. Dat zie ik ook wel, is alleen geen kwaliteit waarmee je een land bestuurd.

Citaat:
Denk jij dat Rutte alle berekeningen uitvoert? Dat Wilders zijn berekeningen kloppen en dat hij die uberhaupt laat doorrekenen door het CBS ofzoiets.
Nee. Wel leuk om te weten is dat Cohen tot voor kort nog geen drol uitgerekend had en dat maakt het voor ook mij niet geloofwaardig en doet het af als een 'laat maar waaien beleid.'

Citaat:
Wat ik meer wil zeggen, dat ik vind dat Cohen het meest menselijk is, *Halsema het linkse-beest en Roemer de clown daargelaten*. En juist daarom heb ik het meeste vertrouwen in Cohen als president.
Ze zijn allemaal wel te spreken. Cohen is echt iemand voor onder de mensen. Helaas komt hij alleen op voor de etnische minderheden terwijl de 'doorsnee' Nederlander hem net zo hard nodig heeft. Ik geloof dat hij vergeet wie er echt geld in het laatje brengen om zijn beleid te realiseren.