Hi mensen ik wil wat vragen
heb vorige week droog zitten neuken met mn vriend.. hierbij heeft hij mijn clitoris gestreeld..( t kan zo zyn dat er vocht op zn vingers zat dat herinnert hij niet meer)
die avond werd ik ongesteld..
gisteren (nadat ik weer klaar was met mn menstruatie) hebben we opnieuw ztten droogneuken.. we hadden beiden ondergoed aan maar er kwam voorvocht bij hem.. ik zat op hem..nou ben ik bang of zijn vocht in mn vagina is doorgedrongen..
ik heb gekeken op het internet en er staat dat er een minimale kans is dat je hierdoor zwanger door kunt raken..heb dus vandaag meteen de morningafter pil gebruikt ''voor het geval dat''..maar k zit nu mee met de vorige keer !!!!.. ik werd die avond toevallig ongesteld.. dat betetent dat als er vocht in mn vagina is gekomen, ik wel ongesteld ben geworden maar dat dit niet hoeft te betekenen dat het niet is ingewerkt toch ( dus dit wilt niet zeggen dat ik hierdoor NIET zwanger door ben geraakt) ?
wat is het verstandigste om te doen.. ik moet precies over 28 dagen ong. worden..
de morningafterpil heb ik vandaag ingenomen (maar datwas voor wat er gister is gebeurd)
ik heb namelijk helemaal geen verstand van dit soort dingen.
w8en tot mn volgende menstruatie ? of in tusentijd een zwangerschaptest doen?
HELP!
|