Enkele bericht bekijken
Oud 15 June 2010, 22:40   #125
Chitesel
Super Lid

Standaard

Jij omdat je in Gotham woont, terwijl Batman daar de baas is en jij niet batman bent en ik nu zonder leestekens typ wat zeer irritant is zodat ik dat nu heb gezegd zodat jij er niet uitgebreid over kan zeuren maar goed ik ga maar weer stoppen want je bent gebanned dus dan heeft het weinig zin om een heel verhaal tegen je te typen leuk he vind ik ook nou ik blaat nu een beetje dus ga stoppen ook al zei ik het al eerder dat ik zou stoppen maar toch doe ik het niet omdat ik het leuk vind maar eigenlijk is het niet leuk en dit zuigt aarsch maar goed toch ga ik door terwijl ik eigenlijk zou moeten stoppen ach ja fuck dat ik ga nog even door en weet je je bent echt dom als je dit hele verhaal leest want dit is pure stierenpoep en ja ik ben grappig maar dat weten weinig mensen maar goed dat maakt niets uit ik ga stoppen ook al stop ik niet dat weet ik en toch ga ik het nu doen nee dat ga je niet zegt mijn langdradige kant van mijn persoonlijkheid weten jullie ik lul poep fuck dat die stierenpoep ruikt lekker hoor maar conclusie is:

You're banned
Chitesel is offline   Met citaat antwoorden